Hummingbird подчертава важността на съдържанието!

8 Октомври 2013

 В навечерието на 15-тия си рожден ден миналата седмица , Google разкри нов алгоритъм за търсене- Hummingbird . Създаден, за да бъде по-точен  и да предоставя по-бързо резултатите от търсенето , алгоритъмът се основава на семантично търсене , като се фокусира върху потребителските намерения спрямо отделните думи при търсене .

 Hummingbird  обръща повече внимание на всяка дума в заявка , като гарантира , че търсенето в своята цялост. Hummingbird работи с помощта на базата данни Knowledge Graph на Google, която анализира и създава връзки и асоциации между отделните единици информация. Чрез тях може да се разпознава контекст, метафоричен изказ, синоними и други езикови средства. До момента масивът съдържа над 570 млн. концепции, допълва Сингал по време на официалното представяне на Hummingbird. Чрез Knowledge Graph може да се прогнозира каква друга информация може да е интересна на потребителя и тя да му се предлага още преди той да я е поискал. Например при търсене на информация за Айфеловата кула Google ще покаже не само данни за нея, но и за Париж, за транспорта дотам, за други сходни забележителности. . Целта е , в страниците да има съвпадение на смисъла, по-добре , отколкото да има съвпадение само на няколко думи .

 Въпреки че официалното обявяване Hummingbird бе направено миналата седмица , повечето данни показват, че той  бе пуснат  в действие преди месец. За разлика от Penguin и Panda, които са актуализации към съществуващия алгоритъм , Hummingbird е пълна подмяна . Hummingbird представлява за първи път от 2001 г. насам алгоритъм, който Google  пренаписват изцяло.

 Hummingbird е определено разширяване на семантична способност на търсене на данни от  Google и разкрива две неща - търсачката експерт и автора на семантично търсене-Google . Първо, Google  е увеличил способността си да се справя със сложни заявки за търсене, което означава също така че има по-добре индексирани лица в уеб пространството . Второ, той има много по-добри, в свързването във взаимоотношения,  заявки за търсене и уеб документи, което означава, че  знанието трябва значително да се обогатява.

 От стратегическа гледна точка това отваря хоризонта за  уебмастърите значително, а от практическа гледна точка, трябва да се определя  важността на всеки бизнес, за да стане авторитетен в уеб пространството, което  сега е ключов критерий за траен успех SEO . Сравнението, като  елемент, който е интегриран предполага, че семантична преценка може да започне да предоставя предимство сега, когато става въпрос да помага индексираната информацията в продукти и услуги.

 Hummingbird подчертава важността на съдържанието, което  изисква време и ангажимента за изграждане.  Това в същност поставя " Quick SEO“  трайно  в миналото. Фокусът Hummingbird по семантично търсене ще продължи да управлява SEO в правилната посока .  Google е говорим за семантичен език и разбиране на смисъла зад Вас от доста време. За все  повече потребители, които търсят от мобилни устройства или чрез  глас Hummingbird придава все повече смисъл.

 Това, върху което , Hummingbird иска да ни замисли е как ние създаваме качество, ангажиращо, уникално  в мрежестата  структура съдържание, което да се  превърне в ключово парче от нашата SEO стратегия .  Алгоритъм Hummingbird придава важност  все по-малко и по-малко за ключови думи и повече за намерението зад тях. Hummingbird не само  разпознава детайли, които може да се крият във въпроса на потребителя, но и значително улеснява и ускорява търсачката в разбирането им и в допълнителното откриване на подходящи резултати. Google силно акцентира на информационния масив за работата на търсачката. Благодарение на него Hummingbird ще е по-ефикасен не само в генерирането на резултатите, но и в гласовото разпознаване. Изглежда обаче, че новият алгоритъм е по-скоро средство, което на практика прилага знанията на Knowledge Graph. Тази хипотеза се подкрепя донякъде и от факта, че Google не предоставя особено много подробности за начина на работа на Hummingbird, а предимно изтъкват предимствата на информационния си масив. Всичко това е само преходен етап преди следващата стъпка от развитието на търсачката към нейната окончателна цел - възможността потребител и машина да провеждат естествен разговор на нормален език.

 SEO трябва да бъде по-малко ангажиран с ключови думи, а повече  ангажираност  трябва да има към потребителите ! Основните цели на семантично търсене е изкореняването на неподходящи средства от резултатите в търсачките.

 Бизнесът трябва да разбере и да се адаптират към семантично търсене!

 Определете намерение, нужди и проблеми! Предоставете  решения и отговори! Вижте запитванията и това, от което те наистина се нуждаят!  Дай им това, което хората искат зад заявките!

Назад